Strona Główna  Strona Główna
FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy Rejestracja  Chat  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Adopcja Golden'a czy to dobry pomysł w moim przypadku
Autor Wiadomość
Konraddd 

Wysłany: 2014-11-25, 11:47   Adopcja Golden'a czy to dobry pomysł w moim przypadku

Chciałbym dla swoich dzieci na święta dać pieska. Nie wiem jednak czy wybrać rasowego czy kundelka. Są to jeszcze małe dzieci, chciałbym dlatego, ażeby to był duży i nie wymagający pies. Czytałem nieco o pieskach rasy Golden Retriever. To duże pieski, więc sądzę, że w dużym mieszkaniu nie będzie im źle. Szczeniak jest najlepszy, żeby uczyć dzieci odpowiedzialności. Chciałbym, aby dzieci miały zwierzęta. Nie znam się na tym i boję się, że jak kupię jakiegoś ze względu na wzrost to może okazać się agresywny. Wolę nie ryzykować. Nie znam się na psach i nie do końca wiem, jaki pies będzie się czuł dobrze w niewielkim pomieszczeniu. Dobrze byłoby, żeby był na tyle spokojny, ażeby moje dzieci spokojnie mogły się z nim bawić, opiekować się nim czy wychodzić na spacer. Znacie się na tym. Może wiecie czy jest rasa, która zalecana jest dla dzieci? Chcę, żeby dzieci miały jakieś zwierzęta, ale boję się, że je narażę. Chcę być pewny, że piesek, którego im podaruję będzie prawdziwym przyjacielem. Możecie mi pomóc.

Warna 
ADMINISTRATORWarna

Wysłany: 2014-11-25, 12:20   

Proszę powiedzieć w jakim wieku są dzieci?