To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Fundacji Warta Goldena
Forum organizacji pomagającej psom rasy Golden Retriever w potrzebie.

CHCĘ POMÓC - Mammalis dołącza do akcji!

Mammalis - 2012-04-11, 21:25
Temat postu: Mammalis dołącza do akcji!
Witam,

od dziś pomagamy goldenom razem z Fundacją Warta Goldena.

Wszystkie opakowania 15kg marki super premium pro pac - bezpłatne.

Również na duże opakowania karmy holistycznej Earthborn udzielimy do 75% rabatu. Opakowania powyżej 12kg, bodajże 12,7; 13,7 kg.

Zainteresowanych proszę o przesłanie pełnego adresu wraz z nr telefonu kontaktowego jak i imieniem psa, który jest w domu tymczasowych.

Dla pozostałych Klientów przygotowałem rabat 25% dla domów stałych.

Inne produkty w pozostałych tematach.

Pozdrawiam,
Mariusz Moniewski
dyrektor zarządzający
Mammalis Polska

Warna - 2012-04-11, 21:35

Nie macie strony internetowej?
Jerzy Kora - 2012-04-11, 21:37

Witaj Mariuszu. Cóż za niespodzianka :) . Cieszymy się że przyszedłeś pomóc goldenom w potrzebie.
Mammalis - 2012-04-11, 21:37

Niestety nie.

Nie prowadzimy sprzedaży internetowej - detalicznej.

Wyłącznie sprzedaż hurtowa jak i sprzedaż stacjonarna detaliczna w naszej sieci sklepów zoologicznych. Pozwolę sobie podpiąć nasz specjalistyczny sklep zoologiczny:
MAMMALIS
Szwoleżerów 79A
05-091 Ząbki

Pn. - Pt. 8 - 22
Sob. 8 - 18
Nd. 9 - 16

Do zobaczenia!

Warna - 2012-04-11, 21:38

Ale wysyłacie karmę, czy musimy po nią przyjechać?
Mammalis - 2012-04-11, 21:40

Dla każdego domu tymczasowego koszt przesyłki kurierskiej 0 zł,
dla klientów jak i domów stałych koszt przesyłki kurierskiej 15 zł.

Wysyłamy DPD.
Podane ceny dotyczą przesyłek kurierskich do 30kg.
Usługa pobrania dodatkowo płatna.

Barbara - 2012-04-11, 21:42

Witamy serdecznie i zapraszamy do współpracy - rozumiem, że Jerzy jest w kontakcie ? :-)
Warna - 2012-04-11, 21:43

Bardzo dziękujemy za te informacje. Z pewnością skorzystamy, a właściwie nie tyle my, co psy pod naszą opieką. :-D
Mammalis - 2012-04-11, 21:45

Barbara napisał/a:
Witamy serdecznie i zapraszamy do współpracy - rozumiem, że Jerzy jest w kontakcie ? :-)


Tak, tak, Pan Jerzy.

Barbara - 2012-04-11, 21:47

Jeszcze raz serdecznie witamy :-) I dziękujemy :-)
Barbara - 2012-04-11, 22:43

Postaram się na jutro przygotować zamówienie dla Domów Tymczasowych wraz z adresami. Na teraz jeszcze pipetki z Fipreksem będą potrzebne.
Do 10 rano lista będzie na mailu :)

Mammalis - 2012-04-11, 22:44

Dzięki Basiu.
Barbara - 2012-04-11, 22:45

To ja dziękuję :)
Mammalis - 2012-04-11, 22:49

Nie ma za co. :)

Jak zawsze bredzę, to powiem jeszcze: mnie nie zależy na zysku, tylko na pomocy innym...

monimax - 2012-04-13, 14:50

Ile kosztuje worek 15kg karmy Pro Pac Adult Large Breed ?
Barbara - 2012-04-14, 11:21

Na razie jakiekolwiek informacje powyższe nie zostały potwierdzone. Na mojego maila nie ma jakiejkolwiek odpowiedzi. Przesyłki nigdzie nie dotarły.
Jeśli w ciągu najbliższych dni nie dostaniemy jakiekolwiek potwierdzenia powyższych zapewnień- posty zostaną usunięte wraz z użytkownikiem

Mammalis - 2012-04-15, 07:10

Zgodnie z informacją dla osób do których dzwoniłem, wysyłka realizowana w poniedziałek!
jarecki - 2012-04-15, 18:37

W związku z tym że przez tydzień nie dałeś znaku życia, nie odpowiedziałeś nawet na meila od Basi, nie można było się do ciebie dodzwonić i nie odpowiedziałeś na smsa , którego wczoraj dostałeś chciałbym abyś publicznie odpowiedział na kilka kwestii. Nie byłoby tego postu gdybyś był w kontakcie z nami i chcial współpracować tak jak o tym szumnie zapowiadasz.

1. Dlaczego nie można się z tobą skontaktować?
2. Dlaczego domagasz się specjalnego traktowania przez naszą Fundację skoro jeszcze nic dla niej nie zrobileś? ( mam tu na myśli kolor nika, podpis sponsor )
3. Dlaczego wysyłka, którą chcialeś pakować w poniedziałek 9 marca ma wyjść dopiero jutro?
4. Z jakimi domami tymczasowymi się już kontaktowałeś i co im zaoferowałeś? (wystarczy, ze podasz imiona psów)
5. Jak wyobrażasz sobie dalszą naszą współpracę po takim falstarcie?
6. Czy zgadzasz się na podpisanie zobowiązania na określonych warunkach w zamian za promocję na naszej stronie?

Ponadto chciałbym ci uświadomić, że przez to, iż nie można było sie skontaktować z tobą przez prawie tydzień postanowiliśmy zasięgnąć języka w internecie zarówno o twojej firmie jak i firmie rodziców twoich. Oto co znaleźliśmy:

http://www.pmcorg.webd.pl...81741ff6b63d3fe
http://www.terrarium.com....1c8cdbf1a88b2ec
http://lewzoo.pl/
http://www.koszatniczka.o...f07274660b4760b
http://pl-pl.facebook.com/mammalispl
http://www.swinkimorskie....8b05f8e09bdb9de
7.Jak osądzasz te powyższe linki? Nagonka, uwzięli sie na ciebie?

Wybacz też, ze nie piszę do ciebie z dużej litery ale prowadzisz działalność zaledwie od marca br. a twoi rodzice mają zawieszoną firmę. Na szacunek należy sobie zarobić długoletnia działalnością i niekoniecznie w fajerwerkach że nie wspomnę o tym, ze jesteś tydzień młodszy od mojej córki.
Tak zupełnie prywatnie dodam od siebie, ze po raz pierwszy spotykam się z tak zmasowanym czarnym pe arem w stosunku do jednej firmy. Naprawdę na coś takiego trzeba latami pracować. Wiem co mowie, bo od 12 lat nie tylko prowadzę własną firmę ale także zajmuję się namawianiem tych firm do wzajemnej współpracy. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi lub odpowiedź niepełna będzie świadczyła tylko o tobie i twojej nowej firmie.

Mammalis - 2012-04-15, 19:32

jarecki napisał/a:
W związku z tym że przez tydzień nie dałeś znaku życia, nie odpowiedziałeś nawet na meila od Basi, nie można było się do ciebie dodzwonić i nie odpowiedziałeś na smsa , którego wczoraj dostałeś chciałbym abyś publicznie odpowiedział na kilka kwestii. Nie byłoby tego postu gdybyś był w kontakcie z nami i chcial współpracować tak jak o tym szumnie zapowiadasz.


Należy pamiętać, że pracujemy. I poza działalnością charytatywną wysyłamy również dziesiątki przesyłek paletowych. Ja sam, również zarządzam ponad trzydziestoosobową załogą pracowników.

jarecki napisał/a:
1. Dlaczego nie można się z tobą skontaktować?


Żadna wiadomość sms nie dotarła. Warto sprawdzić numer na który została wysłana wiadomość SMS. Ponadto w przeciągu dnia odbieram ponad 500 połączeń przychodzących

jarecki napisał/a:
2. Dlaczego domagasz się specjalnego traktowania przez naszą Fundację skoro jeszcze nic dla niej nie zrobileś? ( mam tu na myśli kolor nika, podpis sponsor)


Wyraźnie zaznaczyłem, iż chciałbym, nie nalegałem. Zwłoka w terminie była nawet wskazana.

jarecki napisał/a:
3. Dlaczego wysyłka, którą chcialeś pakować w poniedziałek 9 marca ma wyjść dopiero jutro?


Termin realizacji zamówień promocyjnych, w tym zamówień dla Fundacji Warta Goldena wynosi do 5 dni roboczych. Przed wysyłką należy sporządzić dokument zwany dokumentem WZ, następnie RW, gdzie na wszystkich kopiach muszą znaleźć się podpisy: dyrektora sprzedaży, koordynatora sprzedaży, magazyniera, osoby wydającej produkty. Przed realizacją zamówienia, która niestety nie była precyzyjna należy skontaktować się z właścicielami DT.

jarecki napisał/a:
4. Z jakimi domami tymczasowymi się już kontaktowałeś i co im zaoferowałeś? (wystarczy, ze podasz imiona psów)


Dwa pierwsze z e-maila Pani Barbary. Niestety wszystkie zamówienia są informacją, której nie możemy udostępniać. Dodam wyłącznie, że preparaty przeciwko pchłom i kleszczom jak również opakowanie karmy w postaci op. zbiorczego 15kg.

jarecki napisał/a:
5. Jak wyobrażasz sobie dalszą naszą współpracę po takim falstarcie?

Fallstart?

jarecki napisał/a:
6. Czy zgadzasz się na podpisanie zobowiązania na określonych warunkach w zamian za promocję na naszej stronie?


Oczywiście, nasz dział sprzedaży (w tym nasi prawnicy) przygotuje w/w umowę.

jarecki napisał/a:
Ponadto chciałbym ci uświadomić, że przez to, iż nie można było sie skontaktować z tobą przez prawie tydzień postanowiliśmy zasięgnąć języka w internecie zarówno o twojej firmie jak i firmie rodziców twoich. Oto co znaleźliśmy:


Nie zauważyłem kontaktu z Państwa strony.
Każdy człowiek ma pełne prawo do udzielania swojej opinii w sposób kulturalny o danej dg. Wyznaję zasadę, iż każde zwierzę ma prawo do pokarmu, także wszystkie adresy url z for dla hodowców małych gryzoni, będą tutaj nie na miejscu. Niektórzy, niestety nie potrafią zrozumieć, że zwierzęta typu węże, jaszczurki też muszą jeść.

jarecki napisał/a:
7.Jak osądzasz te powyższe linki? Nagonka, uwzięli sie na ciebie?


Każdy ma prawo do kulturalnej wypowiedzi. W naszym kraju obowiązuje wolność słowa

jarecki napisał/a:
Wybacz też, ze nie piszę do ciebie z dużej litery ale prowadzisz działalność zaledwie od marca br. a twoi rodzice mają zawieszoną firmę. Na szacunek należy sobie zarobić długoletnia działalnością i niekoniecznie w fajerwerkach że nie wspomnę o tym, ze jesteś tydzień młodszy od mojej córki.
Tak zupełnie prywatnie dodam od siebie, ze po raz pierwszy spotykam się z tak zmasowanym czarnym pe arem w stosunku do jednej firmy. Naprawdę na coś takiego trzeba latami pracować. Wiem co mowie, bo od 12 lat nie tylko prowadzę własną firmę ale także zajmuję się namawianiem tych firm do wzajemnej współpracy. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi lub odpowiedź niepełna będzie świadczyła tylko o tobie i twojej nowej firmie.


Rozumiem, że wielkość liter zależy od stażu prowadzonej działalności gospodarczej, gratuluję. Porównanie wieku nie jest tutaj żadnym wyznacznikiem. Czarny PR? Czarny by był, gdybyśmy podjęli współpracę, a z niej się nie wywiązali.

Odpowiedź pełna została udzielona w niedzielę, 15 kwietnia bieżącego roku.

Dodając od siebie:

Aby ułatwić Państwa Zarządowi kontakt z marką Mammalis udostępniliśmy:
adres e-mail: zamowienia@marumoto.pl do składania zamówień
reklamacje@marumoto.pl do składania reklamacji
transport@marumoto.pl do składania zapytań dot. transportu.

Osoby odpowiedzialne za kontakt: Moniewski, Milej, Markiewicz.

Pozdrawiam użytkownika "Jarecki" - z wielkiej, bo nie wiem jak długo prowadzi Pan DG ;-)

jarecki - 2012-04-15, 20:01

[quote="Mammalis"]
jarecki napisał/a:
W związku z tym że przez tydzień nie dałeś znaku życia, nie odpowiedziałeś nawet na meila od Basi, nie można było się do ciebie dodzwonić i nie odpowiedziałeś na smsa , którego wczoraj dostałeś chciałbym abyś publicznie odpowiedział na kilka kwestii. Nie byłoby tego postu gdybyś był w kontakcie z nami i chcial współpracować tak jak o tym szumnie zapowiadasz.


Należy pamiętać, że pracujemy. I poza działalnością charytatywną wysyłamy również dziesiątki przesyłek paletowych. Ja sam, również zarządzam ponad trzydziestoosobową załogą pracowników.

1. Dlaczego nie można się z tobą skontaktować?
Mariusz Moniewski napisał/a:
Żadna wiadomość sms nie dotarła. Warto sprawdzić numer na który została wysłana wiadomość SMS. Ponadto w przeciągu dnia odbieram ponad 500 połączeń przychodzących

Tak się składa ,że pracuje w branży GSM i wiem że jeśli mam raport potwierdzający otrzymanie sms to sms należy uznać za dostarczony, nie ma innej mozliwości.
500 minut polączeń odbieranych to ponad 8 godzin dziennie zakładając , ze kazda rozmowa będzie trwała najwyżej minutę. bardzo mało prawdopodobne w tej branży ale ok.

2. Dlaczego domagasz się specjalnego traktowania przez naszą Fundację skoro jeszcze nic dla niej nie zrobileś? ( mam tu na myśli kolor nika, podpis sponsor )
Mariusz Moniewski napisał/a:
Wyraźnie zaznaczyłem, iż chciałbym, nie nalegałem. Zwłoka w terminie była nawet wskazana.


3. Dlaczego wysyłka, którą chcialeś pakować w poniedziałek 9 marca ma wyjść dopiero jutro?

Mariusz Moniewski napisał/a:
Termin realizacji zamówień promocyjnych, w tym zamówień dla Fundacji Warta Goldena wynosi do 5 dni roboczych. Przed wysyłką należy sporządzić dokument zwany dokumentem WZ, następnie RW, gdzie na wszystkich kopiach muszą znaleźć się podpisy: dyrektora sprzedaży, koordynatora sprzedaży, magazyniera, osoby wydającej produkty. Przed realizacją zamówienia, która niestety nie była precyzyjna należy skontaktować się z właścicielami DT.
Oczywiście, każda firma ma swój obieg dokumentów jednakże kalendarz jest jeden dla każdego i 5 dni minęło w piątek

4. Z jakimi domami tymczasowymi się już kontaktowałeś i co im zaoferowałeś? (wystarczy, ze podasz imiona psów)

Dwa pierwsze z e-maila Pani Barbary. Niestety wszystkie zamówienia są informacją, której nie możemy udostępniać. Dodam wyłącznie, że preparaty przeciwko pchłom i kleszczom jak również opakowanie karmy w postaci op. zbiorczego 15kg.
Ok , otrzymamy informacje z domów jeśli już cos dostaną

5. Jak wyobrażasz sobie dalszą naszą współpracę po takim falstarcie?
Mariusz Moniewski napisał/a:
Fallstart?


Brak kontaktu to ewidentny falstart w każdej współpracy

6. Czy zgadzasz się na podpisanie zobowiązania na określonych warunkach w zamian za promocję na naszej stronie?
Mariusz Moniewski napisał/a:
Oczywiście, nasz dział sprzedaży (w tym nasi prawnicy) przygotuje w/w umowę.

Ok, po otrzymaniu umowy z konsultujemy ją z naszą kancelarią i podejmiemy decyzje

Ponadto chciałbym ci uświadomić, że przez to, iż nie można było sie skontaktować z tobą przez prawie tydzień postanowiliśmy zasięgnąć języka w internecie zarówno o twojej firmie jak i firmie rodziców twoich. Oto co znaleźliśmy:

Mariusz Moniewski napisał/a:
Nie zauważyłem kontaktu z Państwa strony.
Każdy człowiek ma pełne prawo do udzielania swojej opinii w sposób kulturalny o danej dg. Wyznaję zasadę, iż każde zwierzę ma prawo do pokarmu, także wszystkie adresy url z for dla hodowców małych gryzoni, będą tutaj nie na miejscu. Niektórzy, niestety nie potrafią zrozumieć, że zwierzęta typu węże, jaszczurki też muszą jeść.


7.Jak osądzasz te powyższe linki? Nagonka, uwzięli sie na ciebie?
Mariusz Moniewski napisał/a:
Każdy ma prawo do kulturalnej wypowiedzi. W naszym kraju obowiązuje wolność słowa


Wybacz też, ze nie piszę do ciebie z dużej litery ale prowadzisz działalność zaledwie od marca br. a twoi rodzice mają zawieszoną firmę. Na szacunek należy sobie zarobić długoletnia działalnością i niekoniecznie w fajerwerkach że nie wspomnę o tym, ze jesteś tydzień młodszy od mojej córki.
Tak zupełnie prywatnie dodam od siebie, ze po raz pierwszy spotykam się z tak zmasowanym czarnym pe arem w stosunku do jednej firmy. Naprawdę na coś takiego trzeba latami pracować. Wiem co mowie, bo od 12 lat nie tylko prowadzę własną firmę ale także zajmuję się namawianiem tych firm do wzajemnej współpracy. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi lub odpowiedź niepełna będzie świadczyła tylko o tobie i twojej nowej firmie.


Mariusz Moniewski napisał/a:
Rozumiem, że wielkość liter zależy od stażu prowadzonej działalności gospodarczej, gratuluję. Porównanie wieku nie jest tutaj żadnym wyznacznikiem. Czarny PR? Czarny by był, gdybyśmy podjęli współpracę, a z niej się nie wywiązali.
Czarny jest takze wtedy kiedy klienci skarżą się na nieterminowe dostawy a także kiedy sie ich straszy prawnikami i KK

Odpowiedź pełna została udzielona w niedzielę, 15 kwietnia bieżącego roku.


Dodając od siebie:

Aby ułatwić Państwa Zarządowi kontakt z marką Mammalis udostępniliśmy:
adres e-mail: zamowienia@marumoto.pl do składania zamówień
reklamacje@marumoto.pl do składania reklamacji
transport@marumoto.pl do składania zapytań dot. transportu.

Osoby odpowiedzialne za kontakt: Moniewski, Milej, Markiewicz.
Każda szanująca się firma posiada nie tylko meila ale także telefony.

Pozdrawiam użytkownika "Jarecki" - z wielkiej, bo nie wiem jak długo prowadzi Pan DG ;-)
Cytat:
Cytat:

Ewa Albrecht - 2012-04-15, 20:14

Witajcie, mieszkam 5 minut drogi od rzekomej hurtowni , od ul. Szwoleżerów 79a w Ząbkach. Jestem w szoku, bo okolice te przemierzam prawie codziennie od 2001 roku i nigdy w tym miejscu nie spotkałam jakiejkolwiek firmy, ale jutro specjalnie jeszcze raz się pofatyguję. Firma z małoletnim prezesem, który doświadczył już w życiu zawodowym więcej niż niejeden stary wyjadacz, 30 pracownikami, prawnikami przygotowującymi umowy, siecią sklepów zoologicznych - to byłoby "głośne" w całych Ząbkach.Jak to możliwe, że ja o tym nie wiem? Chyba, że...
monika5s - 2012-04-15, 21:03

W takim razie czekamy na informację od Ciebie Ewo, bo dla mnie też jest tu dużo niejasności.
Po pierwsze brak strony internetowej, która obecnie jest podstawą reklamy - sama prowadzę 22 lata własną firmę i wiem, że jak Cię nie ma w internecie to tak jakbyś nie istniał, oczywiście w sensie prowadzenia działalności gospodarczej.
Po drugie, dlaczego nie zostały podane ceny karmy tylko rabaty od tych cen, wszystko jest takie tajemnicze, na telefon lub na e-maila?

Znalazłam profil na FB:

http://www.facebook.com/moniewski

Oraz firmy:

http://www.facebook.com/p...262325553845728

MiM - 2012-04-15, 22:26

Witam!
Założyłam konto, ponieważ chcę przestrzec przed firmą Mammalis. Kontakt z firmą jest zerowy, po opłaconym(!) zamówieniu- przesyłki ani śladu. Odmawiają podania numeru przesyłki, chociaż twierdzą, że została już dawno wysłana. Tylko od kiedy kurier dostarcza paczki w ciągu 11 dni? Szok.

Cytat:
Aby ułatwić Państwa Zarządowi kontakt z marką Mammalis udostępniliśmy:
adres e-mail: zamowienia@marumoto.pl do składania zamówień
reklamacje@marumoto.pl do składania reklamacji
transport@marumoto.pl do składania zapytań dot. transportu.


Adresy oczywiście nie działają.. Mail Delivery Subsystem


Sprawa niebawem wyląduje na Policji, więc jeśli ktoś jeszcze ma podobny problem- proszę o kontakt!

goldenek2 - 2012-04-16, 16:50

I co? Milczenie .... Dostał ktoś przesyłki?
Barbara - 2012-04-16, 17:58

Mogę potwierdzić tylko, że Pan Mariusz dzwonił do DT i potwierdzał wysłanie przesyłek. Nic na razie nie dotarło. Dzisiaj dzwoniłąm do wszystkich DT, których adresy podałam.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group